Klantenservice

Onze klantenservice helpt u graag verder met elke vraag met betrekking tot de artikelen, bestelling, betaling, levering, omruiling, retourneren, maten, ...

Wij zijn zowel telefonisch als via mail bereikbaar tijdens onze openingsuren. Hieronder vindt u onze contactgegevens en onze openingsuren terug.

Wij helpen u graag verder.

Hoe kan ik mij aanmelden als nieuwe klant?

Om u aan te melden als nieuwe klant klik u op ' Mijn Oxford '. 'Mijn Oxford ' is terug te vinden in de zwarte balk of via het eerste groene logo dat op elke pagina is terug te vinden. Vervolgens vragen wij u om eenmaal enkele gegevens aan te vullen om uw registratie volledig te maken. Gegevens kunnen steeds gewijzigd worden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu ?

Als u uw wachtwoord bent vergeten, kan u een nieuw wachtwoord aanvragen. Indien u hulp nodig heeft, helpen wij u graag verder.

Hoe ben ik zeker dat mijn bestelling geplaatst is?

Zodra uw bestelling geplaatst is en uw betaling bevestigd, ontvangt u een e-mail met een overzicht van uw bestelling. U ontvangt een volgende e-mail van zodra uw bestelling met de post is verstuurd, voorzien van een trackingnummer. Zo kan u uw bestelling volgen.

 

Contactgegevens webwinkel Oxford

U kan een mail versturen naar webshop@oxford-fashion.be of bellen naar +32 (0)3 233 90 97 tijdens de onderstaande openingsuren. Wij helpen u graag verder.

Van maandag t.e.m. zaterdag van 10u tot 18.30u en elke eerste zondag van de maand.

Hoe meld ik een klacht?

Mocht u niet tevreden zijn over de producten of diensten van Bibi Fashion NV, aarzel dan niet om schriftelijk contact met ons op te nemen.

Stuur uw e-mail naar webshop@oxford-fashion.be of brief naar Bibi-Fashion NV, Huidevettersstraat 55, 2000 Antwerpen. Vermeld in uw schrijven uw naam, adres, e-mail, telefoonnummer, uw eventuele klantnummer, het ordernummer/bonnummer en het artikelnummer.                                                                                                                                           Een ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst door Bibi fashion Nv beantwoord. Als een klacht een langere verwerkingstijd nodig heeft, antwoord Bibi fashion Nv binnen een termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indictatie wanneer u een inhoudelijke reactie kan verwachten.